2009. április 19., vasárnap

tavasz

(Trencsényi-Borsay)

13 megjegyzés:

  1. Most nem azért, de ez úgy néz ki, mint egy deformálódott segg. :)))

    VálaszTörlés
  2. hejj nekem erre van egy rekontrám. majd jól idelinkelem. csak most még a memória kártyámon figyel...

    VálaszTörlés
  3. íme:) http://href.hu/x/8t51
    bár, miután feliratkoztam olvasónak a blogba, küldött az automatka egy meghívót szerkesztőnek, amit köszönettel elfogadtam, mert szimpatikus a projekt, de egyenlőre maradok a kitalált módszernél és ide "írom" a képet. majd, ha újra olvastam a kontrázási etikettet akkor posztolom azt amit azóta csináltam (úgyis azt írta Márti, hogy a tavasz projektre friss melókat szeretne látni. bár ez is mai:).

    VálaszTörlés
  4. Nade Dani, mi ebben a rekontra?
    Legföljebb csak rebetli. :-)))))

    VálaszTörlés
  5. Én küldtem, nem automata!
    Mekkora kép ez! ;)

    VálaszTörlés
  6. ... annyiban rekontra, hogy ha címet kéne neki adnom -amit nem kell- akkor az lenne, hogy: tökmag, tavasz van!!!
    kösz a meghívást, olyan hamar jött azt hittem gép vagy :)

    VálaszTörlés
  7. "Az ember az egyetlen állat, aki el tud pirulni, és van is rá oka."

    (Mark Twain)

    :)

    VálaszTörlés
  8. Hát azért én ezzel vitatkoznék, például :)
    http://www.youtube.com/watch?v=DzZqje04vLE

    VálaszTörlés