2009. augusztus 1., szombat

Informatus Lepidoptera félék családja 1. lap

10 megjegyzés:

  1. Igen. :)
    A Binladenus lepidopterán meg szét röhögtem a fejem.:-))))

    VálaszTörlés
  2. örülök ha tetszik, mert őszintén szólva azért készült mert nem tudtam hova tenni a te képedet.
    :)
    a Binladenus sajnos plágium, Viktor Pelevin A Metamor szent könyve című könyvben van feltüntetve, olyan börtöntetkó amin Bin Laden van ábrázolva ilyen feliratú pólóban.

    VálaszTörlés
  3. képileg. az egyetlen amiben el tudtam indulni rajta egy gyermekkori emlék volt, mikor jövök ki a vízből egy nyári napon, a szemem homályos és befekszem a fa alá anyámékhoz az árnyékba. na mindegy attól még a kép megfogott, hogy nem értem. :)

    VálaszTörlés
  4. :))

    az egy olyan bogár-szúnyog-lepke-moly-csapda, ragacsos

    VálaszTörlés
  5. A Pelevint en is szeretem, de ezt a konyvet meg nem olvastam, de majd fogom!

    VálaszTörlés