2009. május 3., vasárnap

inkognitó

9 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy annak a kéznek felülről kellett volna bekúsznia, de szépek a színek. Paint 4eva!;)

    VálaszTörlés
  2. Nem paint, polarszuro, de vegulis mindegy.

    VálaszTörlés
  3. "Paint/puska kellett volna bazdmeg":)

    VálaszTörlés
  4. először azt hittem, egy láb lóg be :) teccetős

    VálaszTörlés
  5. Azontúl hogy tetszik egy kis szösszenet: a színszimbolikában a kék egyik alapjelentése a nő (anya) a teremtő(létrehozó)erő a sárga a férfi (apa)az alkotó(átformáló)erő a kép azon síkjában ahol a nő van a sárga dominál míg ahol a férfi a kék más síkon a kék az érzelmek-ösztön a sárga az intellektus, azzal hogy a női kéz kitakarja a férfi fejét, aki kék háttér előtt áll az intellektuális dimenziót lecseréli egy cselekvő-formáló attitűdre illetve egy kicsit így arról mesél a kép hogy minden ami a világban férfi az nőként kezdte ( a nő a biológiai alaptípus ennek egy transzformációja a férfi) stb

    VálaszTörlés
  6. kurvajó.
    láttam a hidasat, nagy remek! szerintem ez is ott készült, nem? :D
    majd mesélek róla, miket mondtak a puzzleról!

    VálaszTörlés
  7. Tök jó Dénes, hogy ennyit tudsz a színekről, én szívesen végighallgatnám az egész színkört!

    Vera, csupa fül vagyok, írtam is neked érdeklődő levelet:)

    VálaszTörlés