2009. május 30., szombat

buborékban







8 megjegyzés:

  1. Mivel napok óta nem szól hozzá senki gondoltam le írom mit gondolok. Értem én, hogy ezek az emberek "buborékban" vannak, vagyis nem látnak ki a saját kis világukból, illetve nem is engednek be oda senkit. Ám azt kell mondjam, az én számomra nem eléggé kifejezőek ezek a képek. A felső képen a zenész éppen hátat fordít a kamerának, mintha a galambal lenne kapcsolatban, mintha neki zenélne, holott nem látom az arcát, azt az arcot amelyik jól kifejezné a "buborékban" levőséget. A második kép egy fiatal szerelmes pár mindennapos egymásbafeletkezését mutatja, ám nekem nagyon zavaró a megállótábla, is a busz meg annyira benne van a képben, hogy a pasit szinte teljesen kitakarja. Szóval a jó képeket nem adják olcsón. Olykor bele kell mászni az ember képébe, hogy eléggé kifejező legyen a fotó. De néha meg pont azzal vágja agyon a fotós a képet.:))))

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom. Ezek nem szép képek, de szólnak valamiről. És ha így van, akkor miért akarjuk azt, hogy még szép is legyen? Én nem akarom.
    Akkor már hazug volna, vagy legalábbis mesterkélt, nem?

    VálaszTörlés
  3. Nem kéne szépnek, hanem rendezettnek, vagy inkább kifejezőbbnek kéne lenni szerintem. A zavaró dolgok el terelik a figyelmet. Egyébként azzal nekem sincs bajom, hogy szólnak valamiről, de szerintem az nem lehet mentség. És nem feltétlenül kell lenyomni a gombot, lehet várni jobb szitut is. :)

    VálaszTörlés
  4. 3x írtam ide oszt egyszer se bírta menteni a rendszer szóval igen és igen....egyébbként a harmónikás csávónak nincs arca, próbáltam , dobtam lóvét akkor se néz fel innen indult a dolog de a képek ténleg szarok...boccs kösszz a reakciókat jobb így mint buborékban

    VálaszTörlés
  5. Dini! Bocs, ha fikázásnak érezted amit írtam, nem az volt a cél. Azért nem írtam le, hogyan kellett volna, mert kívülről könnyű osztani az észt, és ki a fene tudja, hogy azokban a helyzetekben én mit csináltam volna. :)

    VálaszTörlés
  6. Feri:) vagyok olyan nexusban veled hogyha simán fikázol simán elküldelek a csába de sajna egyet kell értsek veled a cél tartalom és forma és ebben a műfajban ez majdnem ugyanaz:)

    VálaszTörlés