2009. március 20., péntek

a délután döntő pillanata

15 megjegyzés:

  1. Ebben nem látom a boldogságot, éppen ellenkezőleg, valami végleges és fatális "épphogy elkerülést" látok. De jó.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez a kép nem válasz a boldogságra, hanem egy kérdés a boldogságról. (Vagy hozzászólás a boldogsághoz, vagy hogyan is tudnám megmondani, hogy miképpen van köze hozzá? Mindenesetre én nem csodálkoztam rajta, hogy ahhoz a címkéhez is került.)
    Én egy útonlévő, esőtnéző embert látok, olyan merengő embert, aki lehet, hogy kifelé néz, de befelé figyel.
    De lehet, hogy nem, mit tudom én.
    Nekem ez egy esős kép, az esőnézés minden szépségével és melankóliájával.

    VálaszTörlés
  3. Én azért gondolom, amit gondolok, mert egyformák az autók, tehát két ember kerüli el egymást, akik együvé (használják még ezt a szót?) tartoznak.:)

    VálaszTörlés
  4. Szép gondolat!
    Nekem ezzel az értelmezéssel is belefér, mert akkor meg éppen a beteljesületlenség felől közelíti meg a kép boldogságot, amit ilyen véletlen találkozások, vagy azok elmaradásának a függvényeként is értelmezhetünk.

    VálaszTörlés
  5. inkább boldogságkeresős kép ez, valóban... talán a pillanat, amikor megtalálod és egyben el is felejted amit keresel (a "B" betűs szót, természetesen)

    fura, eszembe se jutott, hogy elkerülik egymást... a mozgó autó nálam a döntő pillanatot jelenti, azt hogy ez a kép, csak ebben a pillanatban készülhetett... itt/most van meg az egyensúly

    VálaszTörlés
  6. A legnagyobb tragédiában a boldogságot látni... Na ez az igazi optimizmus.:)

    VálaszTörlés
  7. :)

    a boldogságkeresést nem mmint boldogtalanságot értelmezem ;)

    VálaszTörlés
  8. ja, a kép alcíme: decisive moment odabasz ;)

    VálaszTörlés
  9. Én az elmulasztott találkozásra gondolok. A cím miatt is eleve. Meg aki a hátsóülésen elnéz, az pont nem látja az elmenő autót, de az eső meg az arckifejezés azt jelzi, hogy tudja, hogy elkerülték egymást. Szerintem elég szomorú az élmény, amit ábrázolsz.

    VálaszTörlés
  10. Amúgy ez egy rendőr? Mert mintha ilyen szolgálati vállapja lenne!:) Csak azért nevetek, mert akkor megint más megvilágításba kerülhet a blodogságÉ Egy rendőr, aki fittyethány a gyorshajtókra:)

    VálaszTörlés
  11. káli medence, vihar után/alatt... egész délután ilyesmi fények voltak, baromi jól nézett ki minden

    nem, nem rendőr ;)

    VálaszTörlés