2009. március 3., kedd

kontraposzt mozgások a mindennapokban

14 megjegyzés:

  1. Utolsó mozdulat, utolsó mozdulat..
    Kiment!
    És a kézmosás? Látta valaki, hogy kezet mosott?

    Beszarás!:)

    De amúgy nem a Zselé volt, hanem a Krisztián!

    VálaszTörlés
  2. Azon töprengek, hogy melyik utolsó mozdulatot is fontos nem elfelejteni, mivelhogy nekem rögtön és furfangosan a nadrágfelhúzás jutott az eszembe, nem ám az öblítés. Viszont a kézmosásban is lehet valami rejtett üzenet... :)

    VálaszTörlés
  3. Sõt, mindenki csinálhatna egy változatot, ahol más-más kulcsmozzanatok maradnának ki a folyamatból :)

    VálaszTörlés
  4. Aki látta a Torrentét, az tudja, hogy wc-zés előtt kell kezet mosni.:) Bár az nem a szarásról szólt. Mondjuk az ember úgysem bal vagy jobb kézzel törli ki.:)
    A kelet-német iskolás oktatófilmeket idézi meg a munkád, emiatt meg az üzenet miatt 5 csillag. (herczeg)

    VálaszTörlés
  5. ÁÁÁÁÁÁ Krisztián bocccs...szóval én még mindig ámulok azon a képen mint láthatod...
    ja ja lebukás.... lenne ha látta volna valaki hogy posztoltam e ténleg....
    baszics eszembe se jutott hogy ennyi utolsó mozdulat lehet...
    Nem láttam a Torrentét de mostmár megpróbálom megnézni:) Márk kössz a csillogokat

    VálaszTörlés
  6. Figyelmeztetés'

    Torrentét nézni olyan, mint a ponttyal csókolózni.

    "Ej de nehéz dolog a ponttyal csókolózni.
    Nemcsak mert a pontynak túl kicsi a szája,
    Hanem mer' a ponty az nyálkás, undorító .
    Kihánnya a belét aki megpróbálja."
    (Laár András verse)

    VálaszTörlés
  7. Ez alteros. Nyers és elég lila. Megvesszük, kilóra. Lehet rendelni még belőle? Három éveseknek lesz akik most ismerkednek azzal a kifejezett boldog érzéssel amikor már ki tudják mondani hogy kaka, és érzékelik is hogy felbosszantják vele apát és anyát. Kaka. Pisa. Kaka. Pisa. De jó. Kovács kimondta. Ügyes.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen követhező, hogy miből alakult ez ki. Szerintem eddig ez a videó a kontraposzt koronája, szellemes, kreatív, reflektív, mindent tud.

    VálaszTörlés
  9. Jól el vagy ájulva. Nem kell esztétika nem kell időbeniség és nem kell egyedi jelleg sem. Elég ha szellemes. Le tudod írni mitől kreatív ez? Esztétika nélkül nehéz lesz továbblépni.

    VálaszTörlés
  10. Hát ez a videó szerintem elég egyedi jelleggel bír: csak itt, ebben a kontextusuban létezik igazán teljes értelmében, de innen kiszakítva (más weboldalon) is értelmezhető lenne azért.
    Követhető előzmények alapján jött létre, korábbi munkák és felvetések mentén, amiket itt megtalálhatsz. Szerintem ezzel amúgy esztétikai probléma sincsen, a jelenetek jól vannak komponálva.
    Időbeliség?
    Egyrészt, van ennek egy jól követhető időbelisége is a weboldalon, követhető, hogy miből alakult ki, másrészt szerintem ez független is az időtől, egy év múlva is tetszene, és el tudom képzelni, hogy bármikor bárkinek tetszhetne, akinek kedve van elgondolkozni a kontraposzt fogalmán.

    Amúgy attól kreatív valaki, vagy valami, ha a mindeki által ismert összetevőkből eddig ismeretlen eredményt tud létrehozni. (persze itt lehetne pontosítani, hogy az eddig ismeretlen eredmény milyen is legyen, az egyszerűség kedvéért mondjuk azt, hogy lelkesítő eredményt hoz, legyen ez akár esztétikai, vagy szellemi lelkesülés)

    VálaszTörlés
  11. Borsay tedd ki a youtube-ra és meglátod hogy mennyire lesz egyedi és mennyien fogják enni. Teszteld le.

    Azt hiszem nem vagytok csak a magatok meglátásaira nyitottak és féltek a kritikától és még jobban féltek a kérdésektől.

    VálaszTörlés
  12. Én semmilyen kérdéstől nem félek, állok elébe. bármilyen kérdésnek. Eddig is válaszoltam/tunk tisztességesen az összes kérdésedre.
    A nyitottságot sem igen lehet számonkérni, hiszen ez a weboldal is alapvetően a nyitottságról szól.
    Te nem nagyon mondtál semmilyen megfontolásra érdemes meglátást, csak leszólás érkezett felőled.
    De ezzel sincs gond, elmondhatod nyugodtan a véleményed, de azért ugye nem gondoltad, hogy csak úgy közlöd, hogy ez szar, és mi majd ijedtünkben rögtön begubózunk.

    VálaszTörlés
  13. morvay, most függetlenül a fenti videó minőségétől - szerintem nem lehet a minőség mércéjeként használni a youtube-os nézettséget. Hányan nézik a jó kis dél-amerikai sorozatokat, mégsem lehet se érdekesnek, sem jó minóséginek mondani.
    Másrészt viszont, miről is van itt nagybaszó? Már egy ideje azon papolunk, hogy minőség ide, müalkoptś oda, ami teljesen két különböző kategória. Ha valamire azt mondom jó, azzal minősítem. Ha valamire azt mondom müvészet, azzal kategorizálom, nem minősítem!!!

    VálaszTörlés
  14. Morvay Péter: Annak idején bohóckodtam együtt néhány emberrel (Ápolók, Bada stb) zenében performancekben plakátban stb akkoriban a kaka pisi stb kimondása nagy örömet okozott nekünk főleg mert mondtunk mást is és jót röhögtünk azon hogy van aki ezt hallja és van aki nem. Igazad van, a képsorral én is elégedettlen vagyok, az ötlet viszont érdekes. Én ezt az oldalt nem publikációs felületként használom hanem egy nyitott műhelyként, vázolom az ötleteim több kevesebb sikerrel, és mivel az oldal szabadon kinyitható és becsukható, sőt a szerkesztők munkái között is lehet válogatni nem értem miért kéne egy műhelyben önmagam bármely mérce alapján cenzúrázni, sőt célközönségem sincs kizárólag a szerkesztőtársak hozáadott munkái vagy véleménye befolyásol,ha meg akarsz menteni önmagamtól kérlek ne tedd, ha csak nem tetszik amit csinálok azt viszont köszönöm ha leírod, de arra kérlek ne csak kimond hogy ez kaka hanem tegyél mellé valami gondolatotpl ha érted-sejted miről szólna akkor hogy te hogy csinálnád vagy más helyen mástól hogy láttad ezt stb...szóval taníts ha bírsz:)

    VálaszTörlés