2009. március 18., szerda

Rózsaszínű hiányérzet


9 megjegyzés:

  1. Feri ha eccer elindítom a nulla projektet ezt sorold be oda is lécci:)

    VálaszTörlés
  2. Én arra gondoltam, hogy a szék a négy lábán van, ezért egyensúlyban van, de a lepedőt fújja a szél, és ha valami üreges szar szék az, akkor fel is borulhat az egyensúly. De szerintem csak belemagyarázom, igazából nem látom az egyensúlyt.:D

    VálaszTörlés
  3. Márk! Én szerintem a kék és a rózsaszín a képen, kb.azonos felületű. Aztán azt akartam kifelyezni, hogy van olyan, hogy hiányzik valaki a társaságból ugyan, mégis örülünk neki. Vagyis a - és a + érzések egyensúlyban vannak.

    VálaszTörlés
  4. Na ez így tök jó!:) Nem jöttem volna rá, pedig rájöhettem volna... De nagyon jól megcsináltad!

    VálaszTörlés
  5. én kb egymilliószor megnéztem ezt a képet, és egyszer sem láttam meg, hogy ez egy szék
    durva

    VálaszTörlés
  6. Vera drága! Klikkelj rá a képre, akkor láthatod nagyobban is, és talán a széket is felismered.

    VálaszTörlés
  7. de én ráklikkeltem már korábban, és nekem eszembe se jutott, hogy az egy szék is lehetne, nemhogy rájöjjek, hogy az!!!
    kizárólag a verbális kommunikáciü vezeterr rá:) szerintem a zavart a furcsa szög okozta, ugyanis ebből a szögböl nem szoktam székeket látni. szög+rózsaszín lepedő=tanácstalan Vera

    VálaszTörlés
  8. egyébbként most jut eszembe hogy Szűz Máriát - keresztény kultúrkörben a rejtett és tagadott de vágyott és soha nem felejtett nőisten vagy istennő- hagyományosan kék külsejű és piros belsejű köppenyben ábrázolják a fehér báránnyal vagy gyermekkel, azt is mondhatnám hogy Feri képe Leonardo Sziklás Madonnáját juttatja most eszembe

    VálaszTörlés