2009. március 8., vasárnap

M.I.

9 megjegyzés:

  1. Elgondolkoztam, hogy mit jelenthet jobbranézőként azt olvasni, hogy "nézz jobbra!", de nem jött ki más, csak az, hogy a feliratok biztosan férfi pisilőknek szólnak, a kakilók pedig le vannak szarva.

    VálaszTörlés
  2. Az Árpi írta, hogy gondja van a kommentküldéssel. Ha valakinek még van hasonló problémája, az emailben szóljon legyen szíves!
    Nekem mindenféle böngészőben működik.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is. Ez a videó nekem túl rejtélyes, nincs egyértelmű megoldás.

    VálaszTörlés
  4. Te Árpi, ez valamilyen reklámkampánynak való film, mert akkor a WC lehúzás nagyon találó. :):)

    VálaszTörlés
  5. Bocs.
    ... film? Mert ...
    Már sohasem leszek helyesíró bajnok. :-)))

    VálaszTörlés
  6. Láttunk ezelőtt egy videót a víztartály szemszögéből, a mostani a cselekvőéből van felvéve, akkor a legközelebbi lehetne wc szemszögéből... nekem nincs vízhatlan kamerám, vállalkozik valaki más? :)

    A címmel nem vagyok teljesen tisztában. Mit is
    jelent?

    VálaszTörlés
  7. Hazajöttem, tudok írni, de azt hiszem most már nem lenne fer, ha elvinném a társaságot egy irányba : )

    VálaszTörlés