2009. március 24., kedd

Far far away

A rózsaszín lepel alatt nőapálma

4 megjegyzés:

  1. Nekem a a kép a címmel és az aláirat egyelőre külön pályán mozog, de estére talán meglesz az összeköttetés.:)

    VálaszTörlés
  2. Jó, közben összeért a "megfejtés", a szöveg a "keresd a nőt" parafrázisa, a kép pedig egy meselényt ábrázol, a cím is erre utal, tehát nekem ez így együtt azt mondja, hogy ez nem egy létező nő, hanem a (rózsaszín lepel alatti) vágyak örök tárgya.
    És persze főleg felelet a Ferinek is, (gondolom) hogy: Mit szék? Nem szék, nő!


    Persze lehet, hogy csak én gondolom ezt.

    VálaszTörlés
  3. Márti:) Amikor megláttam ezt a valamit rögtön Feri képe jutott eszembe, először nem értettem miért de azt gondoltam hogy ez a valami ül ott a széken aztán legugoltam és láttam hogy a forma és szín "egyensúly" is rímel nekem és hogy a megfoghatatlan lebegő és mégis földhöz ragadt hiányérzetet jól követi ez az abszurditásig konkretizált és mégis lehetetlenül mesei nőalak, valahogy ezt akartam a szövegbe beleírni ami egy félig kidolgozott sűrítése a Rózsaszín teher alatt nő a pálma - Feri (vágya)- és a Rózsaszín lepel alatt nő illetve NŐ az álma mondatoknak azaz a keresd a nőt - egyébbként most jut eszembe hogy Szűz Máriát - keresztény kultúrkörben a rejtett és tagadott de vágyott és soha nem felejtett nőisten vagy istennő- hagyományosan kék külsejű és piros belsejű köppenyben ábrázolják a fehér báránnyal vagy gyermekkel, azt is mondhatnám hogy Feri képe Leonardo Sziklás Madonnáját juttatja most eszembe

    VálaszTörlés
  4. ...háhát csavaros egy észjárásotok van az már biztos. De Én most fel teszek egy másik képet, ami már annyira nem friss, de az idén fotóztam, és Dénes képéről, illetve Márti kommentjéről jutott eszembe.

    VálaszTörlés