2009. március 4., szerda

Kontra *

7 megjegyzés:

  1. A Nem tudom milyen projekt megjelenésekor azt hittem, hogy ide most majd mindenki mindent elkezd pakolni koncepció nélkül, pedig hát a projektekben a koncepció (mégha nagyon széles viszonylatban is) az összetartó kapocs.
    Ez a kép cáfolja a feltételezett koncepciótlanságot, remélem továbbra is ilyenek kerülnek ide :)

    VálaszTörlés
  2. Meg kukultam. Nincs semmi bajom, csak nem értem. Habár ha őszinte akarok lenni a sajátomat sem. Persze bele lehet magyarázni egy halom dolgot, de az akkor is csak belemagyarázás lenne. Ezért aztán talán lehetne csinálni egy öncélú szépelgés projektet, ahová be lehetne tenni a látványos, ám semmit mondó képeket. :-)

    VálaszTörlés
  3. Ismerem magamat, és ha nem lenne koncepció, akkor naponta felraknék valami/még több szart.:D Meg bár biztos tagadná, de a Márti a "főnök", és ha szerinte nem lenne jó így, akkor azt készpénznek veszem.
    Ja és a talán nem kéne nem gúnyos akart lenni, nem láttam hogy te is talánt írtál. Szóval "Szerintem nem kéne". De csinálhatsz projektet nyugodtan, és ha akarod, akár ilyet is. Mit tudom én, mindenki csináljon azt amit akar.:D

    VálaszTörlés
  4. :D Ez nekem is hibám ám, egy másik blogból éppen ezért "utáltak" ki. :D

    VálaszTörlés
  5. Mit nem értesz Feri, hogy mi ebben a koncepció? Szerintem ez a kép nagyon jól beleillik a Márti által "megálmodott" felelgetős, egymásra reagállós blogba. Ez a kép jó adag iróniával megfüszerezve összefoglalja az előzményeket - az egyensúly projektnek megfelelve a kép két felét egyensúlyban tartják a sárga képződmények, az inverz projekt gondolata a müfeldolgozás, hát itt szépen feldolgozták a képedet es a kontraposzt tao-jának is megfelelve bekerült az elforgatott "vízörvény". Szerintem arra ösztökél a kép, hogy elgondolkozzunk, mi is legyen a lényege az egyes projekteknek, melyiknek mi a célja... márminthogy ne a képekhez alakítsuk a projekteket, hanem a projektekbe csinaljunk képeket:)
    Nem így - csináltam egy szép képet, melyik projektbe is illene be... egyikbe sem, nembaj, csinálok egy "nem projekt" projektet :)
    Inkább így - van itt egy érdekes projekt, megprobalok kitalálni valami beleillő képet :)

    VálaszTörlés