2009. február 10., kedd

17:10

Ültem ma az ország egyik legnagyobb és egyik leghíresebb egyetemének egyik padjában, ahol előttem nagy múltú mérnökök elméjét pallérozták még nagyobb múltú mérnökök. A táblánál a tanár valami bonyolult számítást végzett, a diákok szorgosan másolták. Firkáltam valamit a padba, aztán belenéztem, hogy lássam, mit írtak az ország egyik legnagyobb és egyik leghíresebb egyetemének egyik nagy múltú padjába a nagy jövő előtt álló mérnöktanhallgatók:
GECI, UNOOOOM, TANKCSAPDA, KURVÁÁK, BAZDMEG MEGIN EGYES...

4 megjegyzés:

  1. Én nem csodalkozom, bizti előző nap is pont ott ültel!:)

    VálaszTörlés
  2. Sosem ültem még ott. Építészek szoktak meg villanykarosok. Esetleg építők vagy gépészek. De nem közgázosok.:) Én nem leszek nagy múltú azt garantálom.:)

    VálaszTörlés
  3. Oké, akkor ezek valószínűleg abból a csíraállapotból származnak, amikor gépész, építész, közgazdász érdeklődési körben és szóhasználatban még nemigen különbözik egymástól.

    VálaszTörlés
  4. Vagy abból, amikor már kellőképpen megőrült ott az ember.:)

    VálaszTörlés