2009. február 12., csütörtök

forgatókönyv második jelenet

30as nő palacsintát süt a konyhában, a konyha nagy belmagasságú, polgári belvárosi lakás része, inkább rusztikus mint modern ,olaszos kicsit. A nő mezítláb farmerban és dekoltált miniruhában van. Egy mobil smst jelez.

- Gabriel szívem, üzeneted jött.
- Megyek.
- Igazán kikapcsolhatnád legalább amikor nyaralunk.
- Angyalom tudod hogy nem lehet és itt és most Gábor, Gábor, Gábor. Jegyezd meg légy szíves.
- Blabla…Te…Gábor…iel…mit szólsz ehhez?…Szerintem most jól választottam, tudod a múltkor Párizsban túl szűk volt a mellem. (két kezével a mellét emelgeti és elbűvölten nézi a dekoltázsán hullámzó medált)
- Megmondtam hogy jöjjünk Budapestre, híresek a magyar nők.
- Igazad van drágám, mert neked mindig igazad van.És te hogy érzed magad a bőrödben, milyen a magyar pasi? Kicsit olyan nyúzott vagy.
- Istenien kicsim, kifejezetten jólesik végre fáradtnak lenni, és ez a nyűgös hangulat egész üdítő.
- És kitől jött szerelmesüzeneted?
- Szerelmes, persze. Tudod az Úr céges mobilt adott nekem, a saját régi mobilját a számával együtt, ez is neki szól.
- Nehogy azt mond hogy az összes ima itt fog pittyegni
- Na ne kezd, tudod hogy az imák nem így jönnek…most még legalább is. Ez egy okoskodó vers.
- És akkor?
- Továbbítom, aztán felhívom Lucifert hogy készen vannak e.

2 megjegyzés:

  1. Üdv!

    Elolvastam mindkettőt. Elég nehéz lesz ez, ha komolyan vesszük. Ha nem, akkor sima ügy, és isten szerepére igényt tartok : ) Majd dumálunk róla, talán hétvégén.
    Pipin : )

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi vagyok ám a folytatásra, remélem nem a biztatásra vársz a következő résszel!

    VálaszTörlés