2009. február 6., péntek

Moha

5 megjegyzés:

  1. Szia Vera!
    Közel-távol, éles-homályos, a moha és a mohazöld...
    Hangulatos kép, köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  2. Hát, tudom hogy gáz "magyarázni a bizonyítványom", de a a formai és a színekkel kapcsolatos kontraposzt mellett még azért is küldtem el ezt a képet, mert láttam benne egy időbeli-funkcionális kontraposztot is, ahogy a természetes faanyag mesterséges deszkává vált, aztán pedig újra elindult a természetes anyaggá válás útján, és a nullpont a moha megjelenése.

    VálaszTörlés
  3. Nem, egyáltalán nem gáz, sőt, köszönöm, hogy elmondtad, és igazad van, hogy ez is egy ellentétes irányú elmozdulás, olyan organikus építészetes szemléletű észrevétel, szerintem Frank Lloyd Wright is biztosan elégedett lenne vele. Nézd meg itt a fallingwater házát: http://hu.wikipedia.org/wiki/Frank_Lloyd_Wright

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon jó, tetszik :) és tényleg jó, hogy elmondtad mit láttál meg benne, örülök, hogy Te is itt vagy :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm az asszociációt, Márta, jól ismerem őt és nagyon jól esik, hogy ő jutott az eszedbe:)

    Szia Klára, én is megörültem, amikor megláttam, hogy itt vagy:)

    VálaszTörlés