2009. február 11., szerda

piros egyenlet







5 megjegyzés:

  1. Az első kettőt értem, a géplovagot nem. De azért tetszik.:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a kozepso kep tetszik a legjobban, es az elso a legfinomabb, az egeszet meg talan ugy ertem, hogy a hagyomanyos gondoskodast elhagyva haladunk a geplovag fele. Szoval ez egy scifi!

    VálaszTörlés
  3. A 2. akár urbánus izé is lehetne, de szerintem azt rosszul értelmezem, mert úgy jött le, hogy minden az, ami emberi alkotás, de elbaszott vagy nevetséges.:D

    VálaszTörlés
  4. Mark, mar kerdezted egyszer, akkor valaszoltam is, de akarhogy is erted felre, az az urhajos sztori veletlenul pont jo, bar nem urbanus, hanem mar urkozi, de nem szandekos kivetules:)

    VálaszTörlés
  5. szóval igen a scifi ilyesmi....azért raktam a három képet egymás mellé mert a pirosak egybeláncolják, ezzel illetve a kicsit de csak kicsit szokatlan ábrázolási móddal a képeknek lehetőségük van kitörni a sztereotíp sémák, automatizmusok általi értelmezésből, azaz létrejöhet valami ami a RÁCSODÁLKOZÁS....nekem a boldogság tárgya minden ami kapcsán ezt megélhetem

    VálaszTörlés